Sprawdź nas na FacebookBądź na bieżąco ze sklepem

Diverge Sport

Cena
4 400 zł
Opis

Diverge Sport jest gotów na wszystko, od gładkiego asfaltu aż po luźną nawierzchnię i wyboje. Korzysta z tych samych zaawansowanych technologii, co jego drożsi kuzyni, z tym że osprzęt został skomponowany pod kątem niezawodności i osiągów, a nie blasku, szyku i elegancji. Aby sprawdzić się w każdych okolicznościach, nowy Diverge otrzymał całkowicie zmodyfikowaną ramę. Najważniejszą ze zmian poczynionych by wyjść naprzeciw potrzebom kolarzy, jest większy prześwit kół. Nowa rama pozwala założyć opony do rozmiaru 700x42 mm, a nawet z nimi nie zabraknie miejsca na błoto. Rama przeszła również kurację odchudzającą - zainspirowaliśmy się kilkoma pomysłami wykorzystanymi wcześniej w Roubaix i opracowaliśmy ramę ze stopu E5 Premium Aluminum, który łączy niską masę ze sztywnością i wytrzymałością. Kolejnym krokiem była rezygnacja z tradycyjnej crossowej geometrii i zastosowanie czegoś całkowicie nowego - geometrii Open Road. I niech każdy sobie myśli, co chce (np., że to "kolejny trik marketingowy"), ale Diverge rzeczywiście dostał kształty, których wcześniej nie było. W skrócie można je określić jako szosową wersję nowoczesnej geometrii szlakowej. Gwarantują przewidywalność i radość z jazdy po dircie i kontrolowanych poślizgów w zakrętach. Główne zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Diverge to o centymetr niżej umieszczony suport, bardziej pochylona główka ramy, krótkie dolne rury tylnego trójkąta i mniejszy rozstaw kół. Efektem jest nie tylko więcej zabawy i pewności na dircie, ale też lepsze osiągi na szosie. Na rowerze szosowym można oczywiście od czasu do czasu zjechać w las, ale należy pamiętać, że zadanie amortyzowania wstrząsów będzie spoczywało w całości na oponach (odpowiednio słabiej napompowanych). Aby za szybko nie zamknąć listy zalet nowego modelu, wspomnijmy jeszcze o trzech uchwytach na koszyk na bidon oraz mocowaniu błotników i bagażnika, dzięki którym sprzęt jest gotów do płynnego pokonywania leśnych dróg, dojazdów do pracy, przewożenia ładunku i wieczornych spotkań w knajpce. Osprzęt to jakość w przystępnej cenie, a więc wytrzymałość Shimano Sora, łatwość konserwacji mechanicznych hamulców tarczowych i siła kół Axis Sport.

  • Rama z aluminium Premium E5 w wygodnej i dającej pewność w siodle geometrii Open Road oraz osie przelotowe z przodu i z tyłu wprost zachęcają do poszukiwania przygód.
  • Karbonowy widelec FACT jest sztywny, by dać pewność i sterowność, a z drugiej strony leciutki jak piórko.
  • Mechanizm korbowy Praxis Alba 2D jest niewiarygodnie sztywny i zapewnia płynną zmianę przełożenia dzięki wysokiej precyzji wykonania tarcz.

Specyfikacja

Specyfikacja
Rama
Specialized E5 Premium Aluminum, Open Road Geometry, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat mount disc
Widelec
Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
Przednie koło
Axis Sport Disc
Tylne koło
Axis Sport Disc
Dętki
700x28/38mm, 48mm Presta valve
Przednia opona
Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x30mm
Tylna opona
Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x30mm
Mechanizm korbowy
Praxis Alba 2d
Wieńce
48/32T
Manetki
Shimano Sora
Przednia przerzutka
Shimano Sora, braze-on
Tylna przerzutka
Shimano Sora, long cage, 9-speed
Kaseta
Sunrace, 9-speed, 11-32t
Łańcuch
KMC X9, 9-speed w/ Missing Link™
Przedni hamulec
Tektro Mira, flat mount, mechanical disc
Tylny hamulec
Tektro Mira, flat mount, mechanical disc
Kierownica
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka
Specialized S-Wrap
Mostek
Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Siodło
Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm
Sztyca
Alloy, 2-bolt clamp
Zacisk sztycy
Alloy rack mount seat collar, 31.8mm
Pedały
Nylon, 105x78x28mm, loose balls w/ reflectors

Nowość

turbo v

Rower wspomagany eletrycznie...

Cena: 13900 zł
rower
Najlepsze rowery Specialized, Stevens, Saveno
MTB