Sprawdź nas na FacebookBądź na bieżąco ze sklepem

Diverge Elite

Cena
5 500 zł
Opis

Do szkoły, do kina, do lasu, albo na koniec świata - damski Diverge Comp E5 wyznacza nowe standardy uniwersalności.

Aby sprawdzić się w każdych okolicznościach, nowy Diverge otrzymał całkowicie zmodyfikowaną ramę. Najważniejszą ze zmian poczynionych by wyjść naprzeciw potrzebom kolarzy, jest większy prześwit kół. Nowa rama pozwala założyć opony do rozmiaru 700x42 mm, a nawet z nimi nie zabraknie miejsca na błoto. Rama przeszła również kurację odchudzającą - zainspirowaliśmy się kilkoma pomysłami wykorzystanymi wcześniej w Roubaix i opracowaliśmy ramę ze stopu E5 Premium Aluminum, który łączy niską masę ze sztywnością i wytrzymałością.

Kolejnym krokiem była rezygnacja z tradycyjnej crossowej geometrii i zastosowanie czegoś całkowicie nowego - geometrii Open Road. I niech każdy sobie myśli, co chce (np., że to "kolejny trik marketingowy"), ale Diverge rzeczywiście dostał kształty, których wcześniej nie było. W skrócie można je określić jako szosową wersję nowoczesnej geometrii szlakowej. Gwarantują przewidywalność i radość z jazdy po dircie i kontrolowanych poślizgów w zakrętach. Główne zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Diverge to o centymetr niżej umieszczony suport, bardziej pochylona główka ramy, krótkie dolne rury tylnego trójkąta i mniejszy rozstaw kół. Efektem jest nie tylko więcej zabawy i pewności na dircie, ale też lepsze osiągi na szosie.

Na rowerze szosowym można oczywiście od czasu do czasu zjechać w las, ale należy pamiętać, że zadanie amortyzowania wstrząsów będzie spoczywało w całości na oponach (odpowiednio słabiej napompowanych).

Aby za szybko nie zamknąć listy zalet nowego modelu, wspomnijmy jeszcze o trzech uchwytach na koszyk na bidon oraz mocowaniu błotników i bagażnika. Osprzęt został dobrany z myślą o płynnym hamowaniu i zmianie biegów oraz bezproblemowej pracy - składa się na niego grupa Shimano Tiagra, bezproblemowe mechaniczne hamulce tarczowe oraz koła Axis Sport Disc wyposażone w opony Espoir Sport Reflect. Każdy punkt kontaktu z rowerem, od kierownicy aż po długość ramion korby i legendarne siodełko Myth Sport, został dobrany z myślą o potrzebach kobiet.

  • Rama z aluminium Premium E5 w wygodnej i dającej pewność w siodle geometrii Open Road, kompatybilność z Future Shock ze skokiem 20 mm (dostępny osobno) oraz osie przelotowe z przodu i z tyłu wprost zachęcają do poszukiwania przygód.
  • Karbonowy widelec FACT jest sztywny, by dać pewność i sterowność, a z drugiej strony leciutki jak piórko.
  • Do charakteru Diverge idealnie pasują wykonane z wytrzymałej mieszanki opony Espoir Sport z odblaskowymi ścianami bocznymi i podwójną ochroną przed przebiciem BlackBelt.

Specyfikacja

Specyfikacja
Rama
Specialized E5 Premium Aluminum, Open Road Geometry, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat mount disc
Widelec
Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
Przednie koło
Axis Sport Disc
Tylne koło
Axis Sport Disc
Dętki
700x28/38mm, 48mm Presta valve
Przednia opona
Specialized Espoir Sport Reflect, 700x30mm, 60 TPI, double BlackBelt protection
Tylna opona
Specialized Espoir Sport Reflect, 700x30mm, 60 TPI, double BlackBelt protection
Mechanizm korbowy
Praxis Alba 2D
Wieńce
48/32T
Manetki
Shimano Tiagra
Przednia przerzutka
Shimano Tiagra, braze-on
Tylna przerzutka
Shimano Tiagra, long cage, 10-speed
Kaseta
Shimano Tiagra, 10-speed, 11-32t
Łańcuch
KMC X10, 10-speed w/ Missing Link™
Przedni hamulec
Tektro Mira, flat mount, mechanical disc
Tylny hamulec
Tektro Mira, flat mount, mechanical disc
Kierownica
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Owijka
Specialized S-Wrap
Mostek
Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Siodło
Women's Body Geometry Myth Sport, 155mm, Thin, steel rails
Sztyca
Alloy, 2-bolt clamp
Zacisk sztycy
Alloy rack mount seat collar, 31.8mm
Pedały
Nylon, 105x78x28mm, loose balls w/ reflectors

Nowość

turbo v

Rower wspomagany eletrycznie...

Cena: 13900 zł
rower
Najlepsze rowery Specialized, Stevens, Saveno
MTB