Sprawdź nas na FacebookBądź na bieżąco ze sklepem

Allez

Cena
3 300 zł
Opis

Model 2018

Allez jest świetnym wyborem, jeżeli właśnie zaczynasz przygodę z jazdą szosową, zdecydowałeś się dojeżdżać do pracy, albo po prostu szukasz nowego roweru. Model łączy znakomite osiągi z szeregiem praktycznych funkcji, ma lekką aluminiową ramę, widelec z włókna węglowego oraz uchwyty na błotniki i bagażnik. Lżejszy rower to nie tylko łatwiejsze pokonywanie podjazdów, ale też spora ulga dla każdego, kto nie mógł mu się oprzeć, choć mieszka na 5 piętrze bez windy. Odmłodzona rama ze stopu E5 wysuwa Allez na czoło w kategorii wagowej. Aby obniżyć masę zastosowaliśmy rury o absurdalnie wręcz cienkich ściankach, które bez zmniejszenia wytrzymałości ramy pozwalają - razem z widelcem - zaoszczędzić 450 gramów w porównaniu z ubiegłorocznym modelem. A skoro już wspomnieliśmy o widelcu, warto zwrócić uwagę, że niższe modele szosówek często korzystają z widelca aluminiowego lub z niższej jakości karbonu, który nie wpływa zbyt dobrze na ogólne wrażenia z jazdy. Widelec Allez wykonany jest w całości z włókna węglowego FACT, zapewniając nie tylko niższą masę, ale też lepszą sterowność, płynne pokonywanie nierówności oraz pewność w zakrętach. Geometria Allez została dopracowana z wykorzystaniem obszernej bazy danych Retül. Dzięki temu od samego początku wzięliśmy pod uwagę jej przydatność do jazdy w każdej możliwej pozycji oraz osiągi i sterowność, których oczekujesz od rasowej szosówki. Allez w prezentowanej wersji posiada również uchwyty na lekki bagażnik i błotniki dla tych, którzy nie tolerują nawet najmniejszego plecaka. Przydają się w treningach na szosie, ale też pozwalają wykorzystać rower do codziennych dojazdów do pracy. Również pod tym kątem pozostawiliśmy prześwit pozwalający założyć opony 28 mm, dzięki którym jazda miejska jest o wiele bardziej płynna i komfortowa. Osprzęt Allez obejmuje niezawodną przerzutkę Shimano Sora, wytrzymałe aluminiowe koła Axis Sport oraz opony Espoir Sport z ochroną przed przebiciem.

  • Rama E5 Premium Aluminum została zbudowana z formowanych rur z gładkimi spawami by zwiększyć sztywność i efektywność, a jednocześnie wyglądać atrakcyjnie.
  • Widelec z włókna węglowego FACT to niewiarygodna sztywność i precyzja sterowania oraz perfekcyjne tłumienie wibracji.
  • 8-biegowy napęd Shimano Claris 2400 jest gwarancją sprawnego działania przez długie lata i precyzyjnej zmiany przełożenia w całym zakresie. 
Druga wersja kolorystyczna - czarny półmatowy

Specyfikacja

Rama
Specialized E5 Premium Aluminum, fully-manipulated tubing w/smooth welds, 1-1/8" lower bearing
Widelec
FACT carbon fiber
Przednie koło
Axis Sport
Tylne koło
Axis Sport
Dętki
700x20/28mm, 40mm Presta valve
Przednia opona
Espoir Sport, 700x25mm, 60TPI, wire bead, double BlackBelt protection
Tylna opona
Espoir Sport, 700x25mm, 60TPI, wire bead, double BlackBelt protection
Mechanizm korbowy
FSA Gossamer Pro, Direct mount ABS, MegaExo Integrated Interface, 68mm English BB, 9-/10-speed, forged 6066 aluminum, 144mm Q-factor
Wieńce
50/34T
Suport
FSA
Manetki
Shimano Claris 2400 STI
Przednia przerzutka
Shimano Claris 2400, clamp-on
Tylna przerzutka
Shimano Claris 2400, 8-speed
Kaseta
Sunrace, 8-speed, 11-32t
Łańcuch
KMC Z7, 8-speed w/reusable MissingLink
Przedni hamulec
Tektro, caliper, dual pivot
Tylny hamulec
Tektro, caliper, short reach, dual pivot
Kierownica
Specialized Shallow Drop, alloy, 125mm drop, 70mm short-reach
Owijka
Specialized S-Wrap
Mostek
Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
Siodło
Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm
Sztyca
Alloy, 12.5mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
Zacisk sztycy
Alloy, 31.8mm

Nowość

turbo v

Rower wspomagany eletrycznie...

Cena: 13900 zł
rower
Najlepsze rowery Specialized, Stevens, Saveno
MTB